Aerobiczna szóstka Weidera na płaski brzuch

6 Weidera to zestawem ćwiczeń wzmacniających wszystkie mięśnie brzucha oraz spalających tkankę tłuszczową w ich obrębie. Jest jedną z najskuteczniejszych metod na zrzucenie zbędnego balastu z naszego tułowia.  Zaletą tego ćwiczenia jest skuteczność oraz szybkość działania pod warunkiem prawidłowego wykonywania ćwiczeń oraz przy zachowaniu podanego harmonogramu.

Gwarancją sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest bardzo dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego. Trening nie pozwala mięśniom brzucha na ani jeden dzień odpoczynku. Dla uzyskania żądanego efektu należy dokładnie i codziennie wykonywać ćwiczenia podane poniżej. Podczas wykonywania ćwiczeń należy pilnować, by mięśnie były cały czas napięte. Nie można pozwolić na ich rozluźnienie.

Poniżej znajdziesz listę ćwiczeń składających się na cykl “Aerobicznej Szóstki Weidera”.
Ćwiczenia wykonuj rzetelnie, a sam zobaczysz jakie przyniosą efekty.
Osobiście polecamy zrobienie zdjęcia swojemu brzuchowi przed rozpoczęciem treningu, a następnie po zakończeniu treningu.
Ćwiczenie 1:
Leżymy na płaskim podłożu, ręce wzdłuż tułowia.
Unosimy na zmianę jedną nogę, tak aby w kolanie i biodrze zachować kąt 90 stopni, jednocześnie unosząc barki ale tak aby nie odrywać tułowia od podłoża.
Wytrzymujemy w tej pozycji około 3 sekund, zachowując maksymalne napięcie mięśni.
Możemy objąć dłońmi kolana ale nie przytrzymujemy.

Ćwiczenie 2:
W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie obie nogi. Przytrzymujemy ok. 3 s.

Ćwiczenie 3:
Ćwiczenie wykonujemy tak jak pierwsze, z tym, że splatamy ręce na karku.

Ćwiczenie 4:
Ćwiczenie wykonujemy analogicznie do drugiego, z tym, że splatamy ręce na karku.

Ćwiczenie 5:
W tym ćwiczeniu unosimy część barkową tułowia i utrzymując napięcie mięśni brzucha robimy “nożyce”. Ręce splatamy na karku.

Ćwiczenie 6:
W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie część barkową tułowia i obie wyprostowane nogi.
Przytrzymujemy 3 s.

Życzymy wytrwałości a o efekt jestem spokojni;).  Szukałem skutecznej metody na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, aż całkiem przypadkiem znajomy pochwalił się efektami swoje metody. Jestem w 15 dniu ćwiczeń, efekt jest zadziwiający, dlatego spokojnie ją wam polecam!

6 Weidera opracował kanadyjski trener Joe E. Weider, który już od dzieciństwa interesował się kulturystyką, oraz budowaniem własnej, nienagannej sylwetki.

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

Szóstka Weidera - polecana przez strefazdrowie.pl

Szóstka Weidera – polecana przez strefazdrowie.pl

Czy na tym koniec?! 42 dni ćwiczeń  i co dalej? Zapraszam do artykułu : http://strefazdrowie.pl/6-weidera-co-dalej/

email

4 comments for “Aerobiczna szóstka Weidera na płaski brzuch

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *