Strefa ZDROWIE

Turbo Spalanie – Trening Odchudzający

Turbo Spalanie to seria treningów, w którym została zastosowana kombinacja ćwiczeń Kardio i Turbo, dzięki czemu efekty są dużo szybsze niż przy innych treningach redukcyjnych. Zestaw ćwiczeń został opracowany przez: Centrum Sportowca.  

W trakcie treningu Turbo Spalanie możesz spalić od 150 do 300 kalorii. Liczba spalonych kalorii jest uzależniona od wielu czynników, takich jak waga, wiek, wytrenowanie, ale najważniejszym czynnikiem jest Twoje zaangażowanie. Wykonując ćwiczenia z pełną energią i wkładając w nie całą swoją siłę, spalisz przynajmniej dwukrotnie więcej kalorii niż ćwicząc na „pół gwizdka”.

Intensywne treningi przynoszą korzyści  jeszcze długo po zakończeniu ćwiczeń. Badania dowiodły, że treningi takie jak ten skutkują przyśpieszeniem metabolizmu jeszcze od 24 do 48 godzin po kończonym treningu. Także siedząc dzisiaj wieczorem przed telewizorem lub czytając książkę, Twój organizm będzie nadal spalał ponadnormatywną liczbę kalorii.
Uwaga! Ten trening nie zawiera rozgrzewki i rozluźnienia.
Turbo Spalanie  to trening typu Turbo, w którym zaangażowane są mięśnie całego ciała. Trening został przygotowany z myślą o osobach, których celem jest zredukowanie tkanki tłuszczowej. Poziom trudności treningu wynosi 3 w skali 5-stopniowej.

Trening składa się z trzech rund w których wykonywać będziesz osiem 30-sekundowych ćwiczeń kardio, przerywanych 10-sekundowym ćwiczeniem „turbo”. W każdej rundzie będziesz wykonywać inne ćwiczenie „turbo”.

Plan ćwiczeń :

I RUNDA  8xKardio (30 sek.) + 8x Turbo (10 sek.)

KARDIO: Unoszenie Kolan ze ściaganie łokci ku dołowi – 30 sek.; TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek

KARDIO: Łyzwiarz – 30 sek; TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek 

KARDIO: Wahadło – 30 sek; TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek 

KARDIO: Pajacyk z klaśnieciem przed soba – 30 sek ; TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek 

KARDIO: Ciosy krzyzowe – 30 sek ;  TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek 

KARDIO: Skoki przez skakanę – 30 sek ;  TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek 

KARDIO: Wymachy nóg – 30 sek ;  TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek 

KARDIO: Skip C – stopy do pośladków – 30 sek ;  TURBO: Szybkie stopy  – 10 sek 

PRZERWA 30 sek, nie siadaj!

 II RUNDA  8xKardio (30 sek.) + 8x Turbo (10 sek.)

KARDIO jak w rundzie I w ramach cwiczeń; TURBO: Rozkroki  – 10 sek

PRZERWA 30 sek, nie siadaj! 

III RUNDA  8xKardio (30 sek.) + 8x Turbo (10 sek.)

KARDIO jak w rundzie I w ramach cwiczeń; TURBO: Bieg bokserski – 10 sek

 

Zestaw ćwiczeń został opracowany przez: Centrum Sportowca

 

 

 

 

 

 

 

 

2,022 total views, 2 views today

email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *